woensdag 28 september 2011

Update + video

Hallo internetverkenner!

Dit keer heb ik je geen enorme hoeveelheden nieuws te verschaffen. Vandaag was immers de tweede dag wan wat een dagelijkse routine zal worden.

Deze dag bestond uit: opgehaald worden, twee doordeweekse lessen meevolgen, in het dorp gaan en verifiëren dat mijn bankkaart mij voortaan als een goedgetrainde blindengeleidehond zal gehoorzamen, wat dollars inwisselen voor colones, teruggaan naar de school en daar broodnodige nutriënten opnemen, mijzelf een hangmat toe-eigenen, daarin liggend een boekje lezen en bij tijd en stond eens in het zwembad plonzen, weer met het busje bij het gastgezin afgegoten worden, deze blog schrijven. Boeiend.

Wat ik mijn trouwe lezer wél kan bieden is een stukje video die men gisteren heeft geschoten tijdens mijn verwoede strijd voor ik tegen wil en dank het plonsbad werd ingeworpen. Het begin staat er niet op, maar het is toch iets. Een beetje goed leedvermaak verlicht altijd de dagelijkse sleur, nietwaar?

2 opmerkingen:

  1. Hallo Illya !
    Echt tof om je berichten te lezen, je hebt een eigen humor en schrijf stijl, ik heb een paar keren goed gelachen. Dit alles naar het frans vertalen voor "mon amour" is dan ook soms een Challenge, maar leuk !
    Als ik het goed door heb, zal ik een sociaal network account mogen aanmaken om je moeiteloos te mogen volgen en in real time op de hoogte te blijven van de Tribulaties van een Belg in Costa Rica ( smiley).

    Ik heb al begrepen dat het in cr kwa auto's je een beetje post-apocalyptisch of pré-historisch uitziet maar no fear, in een paar maanden ben je in BMW-land !

    We wensen je alvast vél succès … met het spaans, de meisjes, en alles wat je leuk mag vinden.

    de belgische moambe-kok in zuid-Frankrijk,
    Michel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend !!!

    Dopen horen erbij :-)
    je komt er nog goed van af; mij zouden ze zelfs niet moeten vragen om in het zwembad te duiken; ik zou er zelf in springen hahaha !

    Enne... dat van die auto's en rijstijl ... get used to it; is in alle Zuid-Amerikaanse landen zo :-)

    hasta luego e disfruta su viagens !
    Carine

    BeantwoordenVerwijderen