zondag 2 oktober 2011

Huis op Goegel Meps

Hallo klomp cellen die mijn blog leest!

Deze blog schrijf ik niet omdat er boeiende dingen gebeurd zijn, want dat is niet het geval, maar wel omdat ik iets leuks gevonden heb: de residentie waar ik momenteel in verblijf op google maps!

Aangezien ik geen knop heb gevonden om een bepaalde locatie automatisch van link te voorzien is hier een korte ‘routebeschrijving’. Waarom geen adres? Dat is toch handiger? Inderdaad, maar adressen zijn een luxe die ze hier niet kennen.

1.       Tik in het zoekvak in “Cen- Santa Rosa, Guanacaste, Costa Rica”

2.       Ga naar optie B genaamd “Cen- Santa Rosa”. Deze zou moeten liggen zoals op onderstaande afbeelding:

 

3.       Zoom zo ver mogelijk in.

4.       Door iets naar rechts te gaan zou je onderstaand beeld moeten kunnen krijgen. Het is het huis met de pijl boven.

Ziezo, kijk gerust eens rond waar ik ben beland.

1 opmerking:

  1. Precies huisjes van Monopoly. Ga direct naar de gevangenis of neem een kans-kaart!

    BeantwoordenVerwijderen